Andra gamla bilder...

Roligt att rota upp gamla bilder ju! Här kommer några till...


Stefan 2002 med fin färg i håret


Stefan inspekterar nationaldagstårtan....


Bild på mig från 2002. Herregud vad unga jag var!!! Och ganska så olik mig också...


Johan och Vera när vi åkte till Götet och tältade sommaren 2002


Mikaela kosar sig i Bittans knä...


Resa till Leksand...Jag skymtar fram till höger i bild...


I finkostymen...


Hemma i Lia...


Morgan och Peter när vi var på Antigua...ÅÅÅÅÅ va gött det ser ut!!!


Jag som surar i soffan...


Stefan har vattenkoppor här har jag för mig...


Stefan fyller fem...


Jag plutar....


Marielle och Stefan på máten....


Jag och Stefan länsar Paradis-asken...


Dålig bild på Stefan från 2001...


Stefan...


Jag i receptionen på Grinsby Camping sommaren 2001


Stefan bakar


Peter 2001





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback