Andra jular...

Roade mig med att leta upp lite bilder från jular som har varit...


Julen 2002 och Stefan får paket....så liten han är!!!


Tycker jag är en go bild....


Hemma hos Lasse...


Jag busar med Stefan...


Liten söt julgran och Stefan i Lia 2003....


Det här tror jag är 2003 hemma hoa Lasse....


Jag och tomten....


Stefan


Lina sitter hos morfar sin första jul 2006


Jag, Peter och Lina visar stolt upp granen 2006....


Såhär fint var det på jul 2006 men inte värst mycket snö...


Lina i knät påp Tommy...Hon sov i princip hela julafton om jag inte missminner mig...


I farfars knä...


Middagsdax


Julafton 2007 hos mormor....


Med Glenn och Andréa...


Peter är farlig...


Tomten kommer!! Hemma hos pappas 2007


Noah hjälper tomten med paketen....


Lilla julafton hemma hos oss 2008


Lina leker med sitt Pippi-hus


Linnéas första jul...


Mikaela får en kram av tomten....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback