Hinner inte med...

Just nu har jag tusen saker jag skulle vilja blogga om men jag har helt enkelt inte tid. Nu är det fem dagar tills kalaset och det är en en hel del som ska fixas innan dess. Nu vet vi i alla fall på ett ungefär hur många som kommer (ca.55-60 personer) så nu får man planera efter det. Har i övrigt en ganska så fullpackad vecka framför mig så det kan nog bli livat misstänker jag. Har fått byta arbetstid med Bittan på fredag i alla fall så att jag jobbar förmiddag istället för eftermiddag. Då hinner vi säkert att fixa en hel del. Sedan är jag ju faktiskt ledig på lördag också så det hinns nog med ändå fast jag känner mig lite uppstressad över det hela. Det är inte ofta man ordnar så stora kalas så man vill ju tänka på allt.

Här på jobbet är det i alla fall lugnt idag....zzzark-tråkigt med andra ord....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback