Nu är det över...

Ja nu är jag helt slut efter en superrolig helg med massa firande! Som tur var hade jag tagit ledigt idag och jag masade mig inte ur sängen förrän klockan var halv elva. Gött!
Nu har jag en massa foton från festen som ska publiceras så fort jag bara hinner. Beware!

Under eftermiddagen har jag varit på luciatåg med Lina uppe på dagis. Mysigt och kallt var det och vi fick som vanligt komma in och fika sedan. Bilder kommer därifrån också...
Nyss skjutsade jag Stefan (klädd i kostym) till fritidsgården där de ska ha galakväll ikväll eftersom det är prisutdelning på "Svenska Hjältar-galan" idag och Sanna Nerstrand är ju som bekant med. Fullt upp med andra ord.

Nu håller jag på att försöka få middagen klar innan det är dags för sista cirkelträningspasset före jul. Kommer dock att köra ett par gånger i mellandagarna också för att hålla igång lite. Kan behövas.

Får se om jag hinner lägga ut lite bilder ikväll när jag kommer hem....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback