Avkoppling...

Fredagkväll och jag är fortfarande vaken. Helt otroligt!
Peter tittar på Terminator 3 och jag surfar, Lina sover och Stefan spelar spel.
Kollade på "What happens in Vegas" förut och den var ganska kul...
Blev glad när jag kollade spinninglistan för imorgon och fick se att det var fem anmälada. Äntligen får jag komma iväg. Tror att det är cirka fem år sedan som jag var på ett pass senast. Antagligen kommer jag att dö, speciellt eftersom det börjar redan 8.30 imorgon bitti...

Nu är jag ledig hela helgen men har en del projekt på G så det blir säkert inte tråkigt. Imorgon kväll ska vi hitta på något med Bittan som fyllde 45 i tisdags. Ska bli kul!

Melodifestival är det också imorgon men det är frågan om jag hinner att se den. Får kolla på SVT play annars. Ska bli spännande att se hur Dolph klarar sig som programledare...

Ha en bra helg alla bloggvänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback