Cross-tränad

Sitter här och varvar ned lite efter att ha tagit ytterligare en 45-minuterstur på min crosstrainer + ett varv med hantlarna. Måste säga att jag älskar den! Jobbigt som aset är det men med en massa "Vänner"-avsnitt i DVD:n så går tiden fort som hejsan! Antar att det kan bli väldigt enformigt om man använder den varje dag men det behöver jag ju inte göra eftersom jag har alla annan träning att varva med. Nu känner jag faktiskt ingenting i benhinnorna trots att jag har jobbat långdag. Gött de!

Idag var det tack och lov lite mera fart på jobbet och jag och Lotta hade fullt upp. Gissa om tiden går en aningens fortare då...

Gött att FBK grejade att vända mot DIF idag!!! FBK rules!

Imorgon får jag sovmorgon eftersom Stefan kan gå direkt till badhuset. Me like! Har fått nog av den där vägen för den här veckan...

Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag snooza på min dotter som har somnat i vår säng...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback