Nattvaka...

Sitter här i vilan mellan period två och tre av Tre Kronors premiär-match mot Tyskland. Jag ställde klockan förut när jag lade Angelina men antingen har jag aldrig sätt igång alarmet eller också har jag stängt av klockan för jag vaknade inte förrän kvart i tre när halva matchen var spelad. Skit! Det bästa är dock att Sverige leder med 2-0....Annars har det väl varit en sisådär svensk-dag idag. Först Anjas krasch och inga medaljer i sprinten. Sedan har tydligen Damkronorna blivit förnedrade av Canada medans jag sov...
Trodde verkligen att Emil Jönsson skulle hålla bättre i sprinten men men...Anna Olsson var så nära så nära men det är minst sagt små marginaler...Norge vann i alla fall bara ett guld. Var lite nervös där inför herrarnas final men det blev ingen hög av medaljer idag heller....

Idag har vi äntligen fått vår luftvärmepump lagad! Den har varit trasig hur länge som helst. Den värmer som den ska men ljudet den har gett ifrån sig har varit öronbedövande. Nu hörs bara ett litet svagt sus och det är en enorm lättnad. Nu behöver man kanske inte ha TV:n i bott för att höra den över allt oväsen...

Oj nu börjar det igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback