Nu är OS slut...

Nja det är det ju inte rent formellt men just nu känns det så...Tre Kronor utslagna redan i kvartsfinal...det är faktiskt lite av ett fiasko med det laget som man har....Det syntes ju också att när väl Tre Kronor trampade på emellanåt så hade slovakerna svårt att hänga med. De kanske skulle ha gjort det redan från början då...
Henrik Lundqvist hade väl inte sin bästa dag men å andra sidan hade han obefintlig hjälp vid målen också...De svenska backarna stod i princip och tittade på när slovakerna kom i sina blixtsnabba kontringar. Att svenskarna sedan var väldigt väldigt nära en kvittering i slutskedet hjälper ju inte tyvärr...

Foppa var matchens behållning. Han var riktigt, riktigt bra och skapade de flesta farligheterna. Han var värd mera i sin sista match med landslaget...

Såg också delar av Canada-Ryssland och jag har svårt att tro att Sverige skulle ha haft något att komma med även om de hade gått vidare. Canada fullkomligt krossade Ovetchkin o company med ett spel som taget ur instruktionsböckerna...ruskigt bra!

Nu ska jag ladda för en lång dag på jobbet...Blir antagligen många besök på toaletten för jag har hinkat i mig kaffe hela natten....Har sovit lite här och där i alla fall så helvaken har jag inte varit men jag skulle tro att det kommer átt bli segt framåt eftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: Justinheidi

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-11-19 @ 17:26:53
URL: http://justinheidi.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback