Rekord!

Idag satte vi rekord på cirkelträningen! Vi var 22 stycken (23 med mig) som knökade in oss i salen och körde så det rök. Jisses vad roligt med nytt fölk men vi får se hur det går i fortsättningen. Helst vill jag ha 20 för då har man lagomt med plats att röra sig på. Kanske får införa anmälan ändå? Får se lite hur det ser ut nästa gång men det känns som om det är gränsfall nu. Åsa undrade om kanske hon kunde köra ett pass om det fanns tider på torsdagar. Får kolla upp detta med kommunen imorgon. Vore ju kul om vi kunde få in ett pass till. Det ska ju inte finnas någon smolk i glädjebägaren när så många vill igång med träningen....
Har även två personer som är en aningens intresserade av att bli instruktörer. Alltid intressant. 

Idag var jag stel som bara attan i ryggen efter passet igår. Antar att det var rodden eftersom jag inte har gjort de övningarna på ett tag. När jag skulle köra igång styrka i grupp så orkade jag knappt vrida mig åt något håll. Hittade lite roliga övningar som vi körde där idag...På det passet var det däremot bara sju stycken idag...lite synd.

Nu har jag käkat lite nudlar och sitter här i soffan och fryser. Varför ska det vara så jäkla kallt hela tiden?
På dagis hade de varit ute hela dagen så Angelina var så rosenkindad när jag hämtade henne. Däremot hade hon inte sovit och när jag satte henne i bilen och for till morsan så somnade hon på en sekund. Trodde att hon skojade med mig men icke...Ungen sov som´en stock och gick inte att väcka. Stackars morsan kanske får vara uppe hela natten...

Är helt ensam ikväll för Stefan for till Anna och hade kompis med sig. Ska ordna med lite papper eftersom redovisningspengarna ska lämnas in. Ska fixa detta imorgon tänkte jag. Är ju ledig imorgon så då får det bli lite fixardag. Ska lämna böcker på bibblan och så och sedan kanske på steppen om Stefan är snäll och barnvaktar även denna vecka. Får se hur han reagerar på vaccinationssprutan som han tog idag...

Nu får det bli en varm dusch innan jag fryser ihjäl...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback