Barnvaktandet går mot sitt slut...

Har ju haft Linnéa här sedan elvatiden igår och nu dyker nog snart hennes föräldrar upp antar jag. Hon är hur snäll som helst men jag ångrar inte att vi inte har skaffat fler syskon till Angelina. Tror inte att mina nerver skulle palla det...haha

Har med andra ord inte fått så mycket gjort denna lediga helg men det gör inte så mycket. Känner mig ganska utvilad i alla fall. Däremot har jag ganska ont i ryggen eftersom jag har sovit med Linnéa i Angelinas säng hela natten. Inte så ergonomiskt riktigt tyvärr...

Nu ska jag börja planera middagen och sedan ska jag ladda för gympa i Sellre. Känner mig riktigt laddad idag och nu har jag haft stereon på lagning så det ska väl förhoppningsvis gå att genomföra HELA passet den här gången...

Nej nu får jag gå och se vad de där vildarna håller på med. Blev oroväckande tyst....

Bilder får jag lägga ut senare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback