Bus-skruttorna...

Åkte med Glennsan och Linnéa ut till farsan i eftermiddag och kidsen busade värre än värst mest hela tiden. Så himla kul att de har börjat leka och ha kul tillsammans...


Linnéa plockar bland tomtarna...


Här hittade de godisskålen som i det närmaste länsades...


Obligatorisk granbild...den här gången är det pappas...


Alltihopa utmynnade i ett kundvagnsrace på ICA....

Imorgon ska de busa igen för då ska Angelina vara hos Glenn när jag jobbar...


Fick en hög med kläder till Angelina av J. Angelina blev så ivrig att hon slet ut allihop och blev överlycklig när hon hittade ett par gröna byxor. Dessa satte hon på sig direkt förstås. Grönt är det bästa tycker min lilla Lina.
Nu är garderoben totalt proppfull igen med fina kläder! Tänk så bra en hart!

Stefan med kompis vaknade till slut framåt halv fyra-tiden men han är allt bra mör nu...

Nu ska jag fixa musiken till ett av mina pass...Ska dra på mig dubbla långkalsonger så att jag står ut med att sitta i svinkalla datarummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback