Fryser...

Nog för att jag hellre vill ha kallt och snö på vintern än regn och rusk men detta är inte så himla kul...Man orkar ju knappt sticka ut näsan utanför dörren innan man halvt fryser ihjäl. Är INTE avundsjuk på alla som har hundar och verkligen måste gå ut.
Nu är det så kallt att till och med jag tycker att det är lite kyligt inomhus trots att jag har mina goa tofflor.

Har haft brorsan med familj här en sväng och senare idag ska jag och Lina följa med honom ut till pappa.

Nere ligger Stefan och hans kompisar helt utslagna och sover i alla hörn. Undrar hur länge de spelade egentligen?

Annars har jag lite jour just nu eftersom jag har lagt ut träningspassen och det ringer folk som inte får det att fungera men med lite tålamod så går det...

Tycker också väldigt synd om Peter som måste jobba i den här hemska kylan. Omänskligt! Han som är så frösen utav sig...

Nej nu ska jag städa undan lite så att jag håller mig varm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback