Inget träningspass...

...blev det idag...buhu...Nåja jag behövde kanske en vilodag men nu när man har kommit in i ett stim så känns det trist faktiskt. Det tog så lång tid för att Angelina att somna ikväll så jag hann före. Känns sådär angeläget att hoppa på crosstrainern halv ett på natten...Kanske går upp tidigare och kör en runda imorgon bitti istället men det är knappast troligt....

Har jobbat i stort sett hela dagen och ÄNTLIGEN var det lite mer liv och rörelse! Kanske det fina vädret som lockade ut lite folk?

Har bokat både tågbiljetter samt hotellrum till Sofia och Per som ska åka på spinningkurs till Jönköping om några veckor. Är avundsjuk för jag vill oxå åka på kurs...Inte spinning då men något annat. B.I.M har två kurser jag är intresserad av: Athletic- en vidareutveckling av pump samt Circuit-någon slag cirkelträning med många funktionella övningar. Såg förresten att José och en tjej har skrivit en bok om gummibandsträning så den ska jag nog försöka att få tag på....

Nu blir det jobb både fredag och lördag så jag hinner nog inte med så mycket mer. Imorgon gör M. sin sista dag och det känns trist. Jag kommer att sakna henne....

Nu blire natta, men först lite Aftonbladet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback