Skittråkig!

Känner att jag inte har orkat engagera mig speciellt mycket med bloggen på några dagar. Ibland känner man helt enkelt inte för det och ibland finns det massor av intressanta saker att skriva om men man är för trött för att göra slag i saken.

Den här lediga helgen har i alla fall mestadels gått åt till att förbereda inför uppstarten av nya terminen imorgon. Det är så mycket administrativt som ska hinnas med plus att jag såklart ska hinna färdigt med passen också. Både musik och upplägg. Musiken blev jg ju försenad med eftersom det gick en fas i tisdags och efter det så fungerade ju naturligtvis inte datorerna som de skulle. Fick helt enkelt vänta tills Peter kom hem.
Nu är allt äntligen klart (nja inte riktigt allt...har ju gympapasset kvar) inför imorgon och det är som alltid lite nervöst...inte vet jag varför egentligen men det ska nog vara så....

Var på simhallen imorse och städade lokalen tillsammans med de andra instruktörerna och jag tror att det blev ganska bra ordning till slut. Alltid gött att ha det fixat innan man drar igång....

Fick i säng Lina i hyfsad tid för hon ska ju på dagis imorgon för första gången på flera veckor....

Nu ska jag umgås lite med min man innan han åker västerut igen...

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback