Söndagkväll och trött...

Jisses va sleten jag är efter gympapasset ikväll! Idag funkade stereon alldeles utmärkt men jag önskar nästan att den inte hade gjort det....Fy för den lede hur jobbigt det var! Har ju lagt på lite vikter i övningarna och ökat intensiteten en aning så jag antar att det är en av anledningarna men sedan är jag förstås förbaskat otränad efter alla sjukdom. Men det är en himla skillnad mot i höstas när jag gick på halvfart mest hela tiden. Nu svarar kroppen när jag tränar och jag har energi trots att jag är ganska snorig faktiskt....

Imorgon blir det jobb igen och sedan dubbla träningspass som vanligt. Måndagar är faktiskt lite hektiska...Får se hur Angelina reagerar när hon ska till dagis. Om hon fortsätter att grina och så menar jag....Väldigt jobbigt det där...Stefan hade också en sådan period ett tag och det var lika plågsamt att lämna varenda morgon fast man vet att de slutar så fort man vänt ryggen till....

Nu ska jag kolla om Lina-Flina sover och sedan ska jag själv nanna kudden...


Kommentarer
Postat av: Aaronjuni

Excellent site!

2011-02-09 @ 09:05:23
URL: http://aaronjuni.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback