Svettigt...

...blev det när jag skulle lägga upp sista träningspasset, alltså gympan. Jag är en väldigt skuttig människa så det blir ju förbannat jobbiga pass som jag lägger upp. Skulle jag vara en seriefigur så skulle jag definitivt vara Tiger i Nalle Puh-böckerna. Det är som om jag bara MÅSTE hoppa och studsa så fort jag hör en medryckande låt. Har alltid varit så. Det värsta är att jag undrar hur länge mina knän, benhinnor och fötter klarar sig. Det blir ju några kilo som de får ta emot när jag håller på sådär på passen. Hade ganska ont långt nere på sidan av benet i höstas kommer jag ihåg och det är ju inte så bra då men å andra sidan så är det ett ganska effektivt sätt att förbränna bort några av de där kilona...På gott och ont alltså.
Tror att jag lyckades väldigt bra med musiken. Mycket fart igenom hela passet och många gamla godingar. Tror att 30-årskrisen redan har börjat för jag letar massa gamla låtar att ha med. Sådana låtar som var populära under min "disco-tid", alltså tonåren....haha...Jag anser att 90-talsmusiken kanske inte är så väldans bra om man bara ska lyssna på den men till träning och dans är den helt perfekt!
Skulle tro att jag kommer att vara halvdöd på söndag kväll i vilket fall som helst. Har ju inte gjort något konditionskrävande sedan i oktober (med undantag av ett pass i november när jag var övertygad om att jag skulle dö på riktigt!) så det kan bli kämpigt. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med att lära mig alla steg och kombosar men jag gör väl som jag brukar när det kniper...improviserar...brukar funka ganska bra när man får hjärnsläpp.

Har jobbat hela dagen och det har varit minst sagt stendött! Var är alla? Käkade lunch på Rincon och jag var helt ensam!

Imorgon blir det jobb och sedan kalas hos Nicole på kvällen. Lång dag med andra ord så jag borde gå och lägga mig. Har varit många sena kvällar den här veckan....

Så gött att FBK vann idag och att båda nyförvärven fick näta direkt! Mot slutspelet vi gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback