Ny leksak

Igår fick jag min Iphone 3GS och nu har jag fullt upp med att kolla in alla hundratals funktioner så att jag kan använda dem. Jag visste ju redan att det är en fantastiskt bra telefon eftersom Peter har haft sin ett tag men jag har inte brytt mig om att pilla värst mycket på den. Men när jag nu har en egen så inser jag hur jävla bra den är!!!
Det var sent inatt innan jag hade lyckats installera (första gången misslyckades det) och registrera allt men när allt det där pillet var klart så satte jag igång och kollade vilka appar jag var "tvungen" att ha. Finns ju hur mycket som helst!

Idag lyckades jag ladda ner en ringsignal också. Det fick bli Robyns "Dancin on my own". Det enda som jag faktiskt inte har fixat än är att hitta alarmknappen. Hmmm...tur att jag inte skulle upp tidigt imorse...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback