Ett litet skutt...

...har min läsarstatistik gjort de senaste dagarna. Trevligt. Trevligt...

Nu äntligen är jag klar med mitt gympapass som jag ska försöka genomföra imorgon kväll i parken. Om jag inte råkar ut för någon mer dret vill säga...you never know....
Jag verkligen älskar att lägga upp träningspass och speciellt att lägga upp koreografi. Nästan lika kul som att genomföra passet. När jag lägger upp ett gympa-pass så bestämmer jag stegen efter musiken och inte tvärsom. Musiken är ju det allra viktigaste och ska man få en bra koreografi så måste man nästan göra på det viset. Det är därför som jag vill kunna mixa egna aerobic/stepskivor. Jag avskyr de färdigmixade skivorna där det är samma beat hela tiden och kanske en låt av tio är bra. Då tappar man ju inspirationen direkt. Blandning av gammalt och nytt är oftast det bästa och det ska vara låtar som folk känner igen och med bra takt och drag. Måste bara säga att Lady Gagas "Bad romance" är helt suverän att lägga steg till och jag tröttnar aldrig på den låten!
Nog om detta...

Fotbolls-VM börjar ju snart och det ska bli intressant att se om man hinner med att kolla lite matcher. Har lite dålig koll på lagen men Spanien, Holland, Brasilien och naturligtvis England är ju alltid kul att se....Nu behöver man ju inte ha så uppblåsta förväntningar med efterföljande besvikelse när inte Sverige är med. Nu kan man i lugn och ro njuta av bra fotboll...

Är anmäld till golftävling på söndag också. Halleluja hur ska det gå? Inte hinner jag att träna något innan heller...undrar dessutom om ryggen pallar....ringde försent till kiropraktorn idag så jag får göra ett nytt försök imorgon. Kan säga att mina gymnastiska övningar igår INTE gjorde mig mjukare idag...ja nacken är bättre men ryggen är riktigt ond och stel och känns det så då ska man ta det riktigt försiktigt....

Jag och Lina har varit ensamma här hemma idag för Stefan är hos sin mor. Han har varit där en hel del på sistone för han har fått ett nytt stort intresse: att skruva på bilar. Roligt för honom men det känns lite ovant att han inte är här...hoppas att han lär sig riktigt mycket så att han kan skruva på min bil i framtiden också...

So long farewell för idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback