Njuter...

...av det underbara vädret vi har just nu. Yes, jag är verkligen en soldyrkare och jag fullkomligt älskar sommaren! Ikväll kunde jag till och med vistas i trädgården på kvällstid utan att attackeras av en miljon knott.

Hade gympapass i parken tidigare under kvällen och idag var jag taggad till tänderna! Så härligt att kunna träna utan att ha ont nånstans! Tror jag räknade till 26 deltagare och det är jättebra med tanke på att det snart närmar sig semestertider och att det är så himla fint väder. Kul, kul, kul var det i alla fall och idag stod jag på golvet istället för på scenen så jag fick lite frisk luft på mig. Förra gången höll jag nästan på att svimma där uppe!

Angelina sover hos mormor inatt och imorgon är det dags för sommarfest på dagis. Då blir det finkläderna på och säkert saft och tårta. Hoppas att hon vågar sjunga lite i alla fall...Ifjol sjöng hon inte överhuvudtaget utan tittade bara förskräckt på allt folk...

På eftermiddagen ska vi premiärköra vår båt och slussa den till Västra silen. Ska bli sååå kul! Sen blir det väl till att fixa massa midsommar-mat och dricka plus att vi måste baxa in en hel del stuff som vi behöver i båten,så vi har att göra ett tag misstänker jag....

Nu är första semester-grejen planerad. Bittan har bokat tid på Strömstads GK lördag den 10/7. Jag, Bittan, Charlotte och Caisa tar oss en tjejtur till Strömstad för lite golf, shopping och trevligt umgänge. Vi har pratat om detta i flera år men nu äntligen blir det av. Skojsigt!
Peter kanske får lite semester ändå om två veckor så vi kan hitta på något ihop. Trevliga nyheter.

Nu är jag riktigt trött så nu blir det lite deckarläsning innan ögonen faller ihop. Måste bara kolla vädret först...

Kommentarer
Postat av: Siv

Lycka till i Strömstad,

en trevlig bana o sen då lite shopping o nåt i fisk-skaldjursväg till mat på bryggan....

Jaaa, ni får en superdag :o)

2010-06-24 @ 20:40:50
Postat av: Tessan

Det kommer det säkert att bli Siv! Ska bli kanonkul!

2010-06-24 @ 22:28:03
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback