Rojalist-javisst

Då var det då dagen D för Victoria och hennes Daniel. Har inte hängt med speciellt i alla inför-program på TV eller ens sett intervjun som de gjorde med paret i samband med att de deklarerade förlovningen. Är inte så superintresserad men jag anser att Sverige absolut ska ha sitt kungahus kvar. Hela familjen är värdiga representanter för Sverige och jag är mer än gärna med och betalar för deras bröllop. De verkar jordnära och det är bara att titta på bilderna från Stockholm idag för att inse hur älskade och uppskattade de är i detta landet...


Påidag så var det också feststämning. Fokets bröllopstårta som vi sålde gick åt i ett nafs. Hälften tror jag vi sålde till norrmän som också ville vara med och fira. Alla var glada och positiva och tyckte att det var fantastiskt roligt med bröllopet. Tror faktiskt inte att jag hade en enda negativ kund idag...

Skyndade mig hem för att se kortegen (själva vigseln hade jag ju redan missat) och blev sittande helt förhäxad framför TV:n. Sedan fick jag se reprisen från vigseln när de avger löftena och då klarade jag faktiskt inte att hålla tårarna borta. De såg så ofattbart renodlat lyckliga ut båda två! Sedan när Victoria höll sitt lilla tal på Lejonbacken så var jag nära att snyfta igen...

Nu sitter jag och följer middagen via internet och väntar spänt på att få se tårtan. Över tre meter hög lär den vara!!!! Häftigt värre...

Mette-Marit var verkligen ursnygg i sin blå klänning och sin härliga frisyr...


Agnes var så otroligt snygg när hon sjöng i kyrkan så jag tror banne mig hon till och med var snyggare än Madeleine...

aniels frisyr är så kritisk så det går inte att beskriva...

Hörde att de sa att folk tog bilder med mobilen i kyrkan OCH på middagen. Känns lite billligt tycker jag...

Victorias klänning var magnifik i all sin enkelhet men den där tiaran tycker jag liknar sådana där pappkronor som de hade på Burger King...

Var lite nervös när de där JAS-planen flög in. Fattade dock inte vad som var så speciellt med dem...

Tyckte att den där lilla slupen gungade ganska bra där ett tag....

Undrar vilka som kómmer att få sjunga på festen?

Björn Skifs blir tydligen aldrig en dag äldre...

Vart tar de vägen efter festen? Bröllopsresa eller?

Nu blir det i alla fall film....Har hyrt "Up in the air" som tydligen ska vara bra. Bara jag inte somnar förstås...är väldigt, väldigt trött....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback