Sjung om studentens lyckliga dar...

Ja jisses vad längesedan det känns...det ÄR längesedan dessutom...närmare bestämt elva år sedan som jag skrålade den där sången från ett lastbilsflak. Härligt lummig av champagne. Härliga minnen!
Men idag var det mitt kusinbarn Sebastian som skulle fira sin student. Detta gör att jag kände mig ännu mer gammal kan tilläggas...


Sebban i egen hög person...


Många var vi på kalaset....


...å då är det bra med partytält...speciellt när regnet vräker ned...


Glennsan och pappa...


Lina provar munspel för första gången. Jättekul tyckte Lina...mindre kul tyckte mamma efter en stund...


Linda ville absolut att jag skulle vara med på en bild. Här ser ni anledningen till att jag hellre står bakom kameran...


Presentöppning pågår...


Smarrig jordgubbstårta...Herregud vad jag behöver motionera efter denna frossarvecka!


Nea och Glennsan...


Sen ville Sebban höra lite musik. Jonathan imponerade på elgitarr och jag blev tvingad att sjunga en sång innan jag fick åka hem. Det fick bli "Min gitarr" i alldeles för hög tonart för min förkylningshesa röst...


Sebastian spelade piano för oss. Musikaliska de där pöjkera...

Nu är vi hemma igen mätta, nöjda och glada. Ska kika på USA-England....

Imorgon ska jag plantera blommor är det tänkt. Har ju inte fått ner en enda blomma så det är på tiden! Rensade rabatterna i förrgår så nu är det bara att försöka få till lite växtlighet...Sedan blir det golftävling imorgon eftermiddag. Går ut sist av alla och det ska bli intressant. Har ju inte spelat på två veckor så det kan bli hursom helst...



Kommentarer
Postat av: Siv

Klart d går bra..... vi ligger väl på prispallen ;o)))))) Kl.....?????? O så såg jag Siv o Per på foto...... ska vi försöka få med dem på banan;o))))

Ses imorgon

2010-06-12 @ 21:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback