Äntligen helg!

Ja fy fan denna veckan har varit hård. Snorförkyld, mycket att göra på jobbet och dessutom sexdagarsvecka. Jag är trött. Var inte klar förrän strax före fem idag så det blir en kort helg.
Ska inte göra ett dritt resten av kvällen. Se om det finns något vettigt på TV:n och fixa lite tacos.
Peter ska spendera kvällen som tekniker uppe på hotellet så jag är home alone med barnen...


Såhär trött var jag igår morse...katterna löper så det är ett jäkla hallå både på insidan och utsidan av huset...


Nu är det dags att påskpynta. Ska ut och fixa ris imorgon och dola lite. Tror inte att jag orkar det idag...


Tänkte visa hur väggen på jobbet blev när den är klar. Blev snyggt tycker jag...


Idag hade vi celebert besök på cafét av Åse Kleveland. Hon tittar in ibland och handlar och hon sticker ut från mängden på något sätt. Hon är otroligt lång och alltid så himla stilfullt klädd. Trevlig dessutom. För den som inte vet vem hon är så är Åse sångerska och har varit kulturminister i Norge samt högsta hönsen på SF i många år....


Polisen står med blåljusen på och har stoppat en bil som har några festande ungdomar baksätet. Allt verkar OK och de kör iväg...snurrar ett varv i rondellen och så fort polisen är utom synhåll så knökar de in en till i baksätet i knät på de andra...smart...

Nä nu är det dags för mat känner jag. Idag blir det cheddargratinerad tacoköttfärs med sallad och morötter med dip som TV-snacks. Jag lider ju av fetma så det gäller att hålla sig borta från kolhydraterna....haha...jag har faktiskt syndat idag och käkat en kycklingciabatta till lunch samt tre krokofanter så det så...är det lördag så är det....imorgon ska jag igång med träningen igen även om jag fortfarande är fruktansvärt täppt i näsan...

Trevlig helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback