Nu tar jag hälja...

Nu har jag parkerat i soffan för lite fredagsmys. För en gångs skull sover Linan så det är ganska lugnt. Hon var jättetrött och somnade bums. Slötittar lite på Skavlan och har just fått reda på att Stellan Skarsgård ofta går omkring naken hemma....klubben för värdelöst vetande...Thorsten Flink är bara hemskt bisarr och extremt dålig på engelska dessutom och Christer Sjögren så flesig så man vill spy! Marit Björgen missade jag tyvärr..
Ska nog se på film sen. Först går 1408 och sedan Smala Sussie så det får nog bli dem så länge jag orkar...Somnade kvart över nio igår och sov i cirka tio timmar inatt (var vaken lite inatt) så jag är faktiskt rätt så pigg för en gångs skull på en fredagkväll.

Imorgon kickstartar jag med ett spinningpass halv nio. Ska bli riktigt gött. Skulle ju ha kört ett pump-pass igår kväll men jag somnade ifrån det så nu har jag haft två vilodagar men jag kommer ju ändå upp i fem tränings-dagar den här veckan eftersom jag ska på spinning imorgon och har gympa på söndag. Idag var jag duktig och skippade pizzan. Var faktiskt inte så sugen heller...

Ska bli skönt att vara ledig under helgen och det verkar som om det fina vädret ska hålla i sig. Får se vad vi hittar på...

Ha en trevlig helg allihop!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback