Spännande...

Skräll! Jag tittar på hockey! Har jag ju knappt gjort den här säsongen men nu gick ju matchen på Canal Plus och jag har ju för en gångs skull inget annat för mig...
Nu är det förlängning och hur spännande som helst. Synd att säga att FBK spelar bra men de kämpar i alla fall. Skiter i att de redan var utdömda av alla "experter" redan efter första matchen. Vore sååå kul om de kunde vända den här matchserien så kanske Skellefteå blir lite stressade.

Just när jag skriver detta så skickar FBK in sex spelare på isen. En sååå jävla onödig utvisning! Men puuuh de klarade den i alla fall men SAIK hade ett skott i stolpen...

Nej nu får jag släppa datorn till Lina. Hon vill titta på Barbapappa så nu får jag bita på naglarna istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback