När ska man bli frisk?

Har precis tittat på två avsnitt av Lost och det är ju så himla spännande nu när det närmar sig slutet. Bäst att manusförfattarna ser till att lösa upp alla knutar annars slutar det i ett jäkla stort antiklimax! Då vet jag en som blir minst sagt frustrerad. Hatar TV-serier och filmer utan riktigt slut. Kommer aldrig att glömma när jag såg första filmen i Sagan om ringen-trilogin. Visst visste jag att det skulle komma två filmer till men den där första bara slutade så abrupt efter tre timmars tittande att jag blev tvärarg. Nåja det är ju en liten bit kvar av Lost så de hinner säkert tvista det några varv till....

Har fått så konstigt ont i halsen. Det började i eftermiddags och det känns inte som vanligt halsont. Snarare som om jag har något som sitter fast halvvägs ner i halsen. Lymfkörteln bakom vänsterörat är svullen och jag är lite öm längre ned på halsen också. Är väl någon konstig infektion säkert för den här vintern råkar jag tydligen ut för alla sorts sjukdomar...är så jävla less på all skit!
Hade faktiskt tänkt att gå på cirkelträning idag men jag vågade inte...vill ju inte bli sjuk hela påskhelgen.


Tyckte att den här tårtan var så gullig så jag passade på att fota den på jobbet idag. Vi har massor med olika barnfigur-motiv att ha på tårtan. Barbie, Cars, Bratz, Dora,Spiderman, Ice age you name it...


Bittan gjorde kycklingtårtor som jag tyckte såg hysteriskt roliga ut...

Hade som vanligt fullt upp på jobbet men det var ändå lugnare än jag trodde det skulle vara. Skulle tro att det blir andra bullar imorgon...norskeinvasion...om de inte åker nån annanstans förstås...


Provade den här till fisken idag och den var riktigt god men det kunde ha varit mera vitlök i den. Fast å andra sidan mår min mage bäst om den inte får för mycket vitlök...


Till Linas stora glädje blev det glassinköp från glassbilen. En stor låda till Lina och dessa till mig och Peter. Ja jag syndade....hela 194 kalorier men det var det banne mig värt!

Nu ska jag sluta vara osocial och killa min man på ryggen innan jag somnar. Sovmorgon imorgon...jippi!


Kommentarer
Postat av: Inga M

Den där aiolisåsen är väldigt god! Fina tårtor Du gör.



Glad Påsk!

2010-04-02 @ 09:02:44
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Tessan

Jäpp den aolin blir det säkert fler gånger.

Det är absolut inte jag som gör tårtor för då skulle de garanterat inte se ut sådär. Det får bagerigänget sköta för säkerhets skull...hihi

2010-04-02 @ 09:58:27
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback