Aj,aj,aj

Hoppsan hejsan så seg man kan bli då...Idag gick jag på tomgång de sista femton minuterna av cirkelträningen. Jag hade absolut ingen ork kvar. Nu sitter jag här i soffan som en säck potatis. Armarna är helt slut. Benen och rumpan har jag redan träningsvärk i och benhinnorna känns inte bra alls. Får bli en liten vilodag imorgon tor jag. Ska försöka komma ut i den friska luften på en promenad om allt går som det ska...

Idag har jag jobbat och vi fick en ny praktikant igen. Hon ska vara hos oss bara under den här veckan. Hade häcken full på förmiddagen för då var det väldigt mycket folk men sedan lugnade det ner sig lite på eftermiddagen...

Angelina fick vara hos brorsan när jag var och tränade. Hon och Linnéa hade bråkat lite men det går så upp och ned det där. Ena stunden slåss de som hund och katt och nästa sekund så har de jätteroligt tillsammans. Det är väl som det ska vara antar jag...Imorgon kommer Nea hit istället när Glenn ska på hockey.

Har startat en sidoblogg till Flowerroad stories. Den ligger länkad i min länklista som "Tessans trettioårskris" och handlar enbart om min resa mot ett sundare liv och om min strävan att komma iform innan jag fyller 30. Kika in vetja!

Här kommer lite bilder från igår....


Lina skottar


Prästkragens dagis...


Kan vara ett av de styggaste kort som någonsin tagits av mig...Har tryckt på mig Stefans mössa som är alldeles för liten...Anledning: Jag hittar aldrig mina egna mössor när man som mest behöver dem...


Lina försvinner in i röret...

Ja nu känns det att man går mot bättre tider. Snart dags att byta ut den tjocka vinterjackan mot en tröja istället. Härliga tider!!!

Apropå kläder så rensade jag ut min garderob i lördags. Denna gången rensade jag verkligen bort en hel del, vilket jag brukar ha väldigt svårt för att göra. Gjorde en mindre trevlig upptäckt. Ungefär 3/4-delar av alla kläder som är snygga är minst två storlekar för små för mig. Så går jag ned ungefär 15 kilo till att börja med så har jag väldigt mycket kläder att välja på. Hujedamej! Tills vidare får jag nöja mig med ett något mindre urval....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback