Härlig runda...

...på golfbanan tog jag och Bittan ikväll. Lina ville prompt till mormor och det fick hon såklart fast mormor höll på att storstäda....Vädret var verkligen härligt och riktigt varmt för en gångs skull. Idag var det dags att ta revansch eftersom Bittan har slagit mig två gånger på raken nu. Det skiljer bara ett slag mellan oss så vi är så jämna som man kan bli och det är ju alltid kul.


Tar ju nästan aldrig kort när vi golfar men nu plockade jag upp mobilen och fotade mitt utslag på sjuan där jag lyckades göra par trots att jag fick hjärnsläpp och missade birdieputten totalt.


Bittan är glad ändå fast att hon faktiskt förkorade idag...fast det visste hon såklart inte här...

Gjorde ingen kanonrunda men skrapade ihop 15 poäng och det är väl ok ändå...Härligt var det i alla fall att golfa under bra förutsättningar och banan är verkligen fin nu!

Nu försöker jag att hinna ikapp lite här hemma eftersom Lina absolut ville sova över hos mormor inatt. Bäst att passa på när man är ensam...lite lättare att röja när man inte har någon som direkt röjer ut igen...

Imorgon är det ledigt och är det sol då så blir det utevistelse hela dagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback