Helg igen

Fredag kväll igen och pizzan är uppäten. Fick spara en liten bit för Linan och jag skulle dela men hon låg helt utslagen på soffan och sov när jag kom hem. Hon är så förkyld stackarn så hon blir fortare trött än i vanliga fall. Hon behöver nog samla krafter för imorgon får hon lekkompisar hela dagen. Först Mikaela och på kvällen kommer Nicole.

Idag har det varit väldigt mycket folk på jobbet så jag är ganska så sleten. Det ramlade in en buss med massa norska damer i 80-årsåldern vid halv elva tiden och det var ganska livat vill jag lova. Dels för att de är överallt på en gång och dels för att jag inte hade hunnit att ladda med smörgåsar plus att jag var tvungen att ha en smörgåstårta färdig till tolv. Det fixade sig dock till slut och jag var klar tio över tolv. Sen är det en annan sak att den blev hämtad vid fyra....

Måste erkänna att jag har noll arbetslust för tillfället. Känns att det var längesedan man hade semester och jag är riktigt avis på Bittan som åker till Mallorca på tisdag (om inte askmolnet hamnar ivägen förstås)...Känner mig trött och sleten och lättirriterad...Min onda axel har dock känts något bättre idag så det får man vara glad för...

Nu blir det fredagsmys med göbben som tittar på V...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback