Liseberg nästa!

Ja imorgon drar vi till Götet och Liseberg...Vi hade tänkt att gå på söndag men enligt vissa väderleksrapporter så der det ganska så regnigt ut då så vi chansar inte...Ska bli såå kul att komma iväg och speciellt att se hur Lina reagerar. Hon tyckte det var roligt ifjol också men nu när hon är ett år äldre så kommer besöket säkerligen att uppskattas ännu mer. Dessutom är både jag och Peter (och Stefan oxå förstås) barnsligt förtjusta i att åka karuseller. Tror aldrig att jag blir för gammal för det....Glennsan med familj följer också med så det blir säkerligen full fart...

Har inte packat än så det börjar väl bli dags antar jag...Känner mig som ett utsketet lingon efter den här dagen. Mors Dag får en helt ny innebörd när man jobbar på ett konditori kan jag säga...Idag har jag stått i princip hela dagen och gjort smörgåstårtor. Lyckades också skära mig ordentligt i fingern med kniven som jag egentligen inte ska använda (skär mig i princip varje gång jag gör det) och det blev ett ordentligt tjack i långfingret. Nu tar jag i alla fall hälja med gött samvete och lämnar över till mina kollegor att sälja så mycket tårtor de bara orkar imorgon....

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback