Massage...

...blir det i eftermiddag. Hoppas på att det går att få någon ordning på min nacke/skuldra som bara gör mer och mer ont. Har gått på Ipren i tre dagar nu och då är det dags att göra något. Jag är verkligen ingen pillertrillare av rang så när man får börja med sådan skit så är det hög tid att göra något åt problemet.
Idahhöll jag ut till klockan tio och sedan orkade jag inte mer. Det bara molvärker och jag kan knappt röra huvudet åt något håll. Har aldrig varit med om något liknande trots att jag har haft min beskärda del av ryggvärk och nackvärk genom åren.
Det värsta är att alla säger till mig att jag kanske ska ta det lugnt...vaddå ta det lugnt? Jag vill inte ta det lugnt. Att ta det lugnt är TRÅÅÅÅKIGT! Visst kan jag ta det lugnt emellanåt men då vill jag bestämma det själv i så fall...

Vi får se om K. kan fixa till detta...det är faktiskt fyra år sedan som jag var på massage senast så det är kanske på tiden...jag vill i alla fall bli bra så jag kan spela golf igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback