Ny blogg...

Jag är en person som lätt blir lite uttråkad och nu har jag blivit rejält trött på min blogg. Oftast blir det mest vardags-skildringar som kanske inte är så kul för andra att läsa. Detta är inte för att jag inte har åsikter och analyserar viktiga frågor utan mest en fråga om tid och kraft. Oftast när jag har ett ämne som jag vill ta upp på bloggen så har jag inte tid att sätta mig ned och skriva och när det väl är dags så är jag inte sällan för trött för att orka formulera mig ordentligt. När det gäller att skriva om kontroversiella frågor och diskussioner på bloggen så gäller det att välja sina ord noga har jag noterat....
Jag har sedan tidigare en blogg på blogspot som jag har använt sparsamt men nu har jag tänkt att använda den som "åsiktsblogg" i fortsättningen. Jag kommer därför att länka den från denna bloggsida när jag har gjort inlägg. Flowerroad stories för således fortsätta att fungera som ett slags dagboksblogg....Tror att det kan funka. Vi får väl prova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback