Tråkigt!

Det är sällan jag har sådär riktigt tråkigt men det har jag nu. Finns såklart tusen grejer att göra men jag får inte för mig någonting. Bara sitter och surfar óch nu tycker jag det också är trist. Peter är och städar replokalen i Strand och flyttar ut trummorna. Lina och Jonna leker och jag bara sitter här. Sen ska vi en sväng ut till pappa för han har födelsedag idag men fram tills dess måste jag hitta på något känner jag. Kliar i fingrarna på mig...vill så gärna plocka i ordning på Stefans rum men det ska han banne mig få göra själv! Jag FÅR inte städa upp efter honom själv för då lär han sig aldrig att hålla ordning...men de retar mig så kopiöst varje gång jag går förbi...

Nu kanske tvätten snart är klar så jag kan hänga den i alla fall. Kul liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback