Återfunna


De där förbaskade julstjärnorna som jag yrade så om igår är nu återfunna. De var på vinden precis som jag misstänkte ifrån början. Min käre sambo fick bara leta lite bättre så hittade han dem allt till slut...

Har varken ork eller lust att blogga något mera idag. Har suttit och fixat med en grej på datorn som vi ska använda till julskyltningen och nu är jag faktiskt trött. Här hemma är det fortfarande en hel del som ska göras men ikväll orkar jag inte. Får städa undan det värsta på lördag förmiddag innan det är dags att börja skylta på riktigt på jobbet. Vilken tid allt det där tar men det ska bli riktigt kul!
Ikväll flyttade vi dessutom om en massa grejer på cafét så imorgon kommer det att se lite annorlunda ut...

Nu: iPhone-Jeopardy och sen zzzova...


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Min käre sambo fick bara leta lite bättre..."



Hö hö, du borde ha en egen krönikeplats i NB, tycker jag, för du skriver så bra och roligt och då inte bara med tanke på citatet...

2010-11-26 @ 09:49:46
Postat av: Tessan

Undrar bara vad min käre sambo tycker om det??? Han är härdad...hehe...

2010-11-26 @ 14:41:44
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback