Lång dag

Har nästan precis kommit hem ifrån födelsedagskalas i Snarkil och är nu väldigt trött känner jag. Har jobbat hela dagen och det har varit fullt upp. Mycket folk i rörelse nu inför långhelgen. Sålde slut på i princip allt. Gustaf Adolfbakelserna också. Gjorde ett rejält avsteg från min diet och åt en jag också. Det var det verkligen värt! Jättegott var det!

Sparade städningen till imorgon förmiddag och for iväg på kalas istället. Där höll jag mig i alla fall ifrån kladdkakan som såg himmelskt god ut. Åt istället lite bär och grädde. Andréa hade gjort en LCHF-pannacotta som hon hade tagit med och den var riktigt god, men väääldigt mäktig då jag orkade inte hela.
Lina lekte och hade kul med de andra barnen och höll sig faktiskt vaken ända tills vi åkte hem vid halv tolv. Så fort jag hade satt henne i bilbarnstolen så däckade hon...

Nu ska jag försöka få lite sömn för jag antar att det behövs inför eskapaderna som vi ska ut på imorgon. Är sååå nyfiken på vad brudarna har hittat på för skoj...Svårt att veta vad man ska ha med sig dock. Baddräkt hörde jag något om...Får packa imorgon på förmiddagen.
Åsa kunde i alla fall ta gympan på söndag och det kan nog behövas skulle jag tro....

Ha en trevlig alla helgona-helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback