Pysseltime!


Ja idag gick startskottet för den stora pysselmånaden kan man säga. Har tillbringat ett ex antal timmar av söndagen på cafét där jag, Bittan, Lotta, Linnéa och Angelina har börjat att förbereda en massa grejer till julskyltningen på söndag. Sköjsigt tycker jag. Vill inte avslöja för mycket exakt VAD vi pysslade med men det tar lite tid kan man säga och det är mycket kvar som ska fixas...Mycket pilljobb och så men det blir säkert bra i slutändan. Lova att ni kommer in på söndag och tar en fika!!

Jag har som sagt inte känt mig värst pigg idag på grund av den förbaskade förkylningen och humöret blir därefter. Inte blev det bättre av det här...


En liten skrutta har hittat mammas klisterfrimärken och satt dem på nya tapeten i hallen...Sedan har hon kommit på sitt lilla misstag och rivit bort dem...hmmm...Nåja...Angelina var i alla fall fantastiskt snäll när vi var på cafét och stod ut i fyra och en halv timme utan ett endaste gnäll. Jag har en alldeles otroligt snäll unge fast hon är en aningens busig ibland...


Har inventerat julgardinförrådet och imorgon ska jag börja att putsa fönster och stryka och hänga och allt annat som jag kommer att pyssla med varenda dag fram till julafton...Härliga grejer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback