Resten av måndagen...


Jag bloggade ju på min lunchrast om att det var "måndag" på mig idag. Detta hände efter lunchrasten. Ammi hade precis gått på lunch och då kom det in en buss med norska damer som var på tur. Blev lite stressigt där en stund och då kan toasten bli såhär...hmmm...

Sedan fick jag en smörgåsbeställning precis när jag skulle börja julpyssla så av detta blev intet. Hann helt enkelt inte med innan jag skulle iväg och hämta Lina....


Detta har jag gjort större delen av kvällen...Strukit julgardiner (tråååkigt), putsat fönster (ännu tråkigare) och hängt upp alltihop i vardagsrummet (roligt). Imorgon ska jag tvinga upp Peter på vinden för att hämta alla stakar och stjärnor så jag får inventera lite. Skulle tippa på att det blir något nytt någonstans. Det brukar det  alltid bli....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback