Ruggigt...

...jäkla höst-skitväder har det varit precis hela dagen. Mörkt och grått och trist...
Nu ska jag knalla iväg och köpa mig lite D-vitamin och ladda upp inför vintern.

Har som sagt jobbat hela dagen och det har mest varit lugna gatan så jag har städat och fejat.


Bittan har förberett inför Gustaf Adolf-dagen som i år sammanfaller med Alla Helgonahelgen. Gustaf Adolf-bakelsen är lite speciell för innehållet kan variera men i år så har Bittan bestämt sig för att göra en bakelse med originalsmakerna choklad och citron fast i en något modernare tappning. Tror att det kommer att bli hur smaskigt som  helst! Bara att kika in på fredag och köpa med sig några hem till fredagsmyset.


Under kvällen har jag fortsatt att lägga upp ett nytt pump-pass inför torsdagen. Har ju inte kört det gamla i så många veckor men det nuvarande passet fick jag slänga ihop i alla hast när C. skadade sig och jag fick rycka in en vecka tidigare än beräknat. Det blev liksom inte riktigt som jag hade tänkt mig. Ny musik,nya övningar och ny stretch blev det nu. Tror att jag fick ihop det till slut men har en känsla av att detta nya pass kommer att överskrida en timme....hmm...hoppas att inte folk har bråttom hem till TV:n...


En av mina fina katter som har knökat sig under skåpet i badrummet...De älskar att ligga där nu när vi har golvvärmen på...

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback