Softar...

...på jobbet. Näe jag går inte och drar på arbetstid utan äter faktiskt lunch just nu...Här är det så mycket som ska fixas och donas med inför advent så det finns inte en sekund över att softa. Just nu så håller jag på att pressa marsipan (som är roligt typ första gången man gör det för året) och det ska väl hålla mig sysselsatt tills jag går hem klockan fyra...

Igår hade jag fullt upp med att stryka resten av julgardinerna och pyssla hemma när jag var ledig. Hann med en sväng på jobbet också för att hämta grejer som vi ska ha till skyltningen plus lite annat också. Idag ska skicka upp Peter på vinden för att hämta stakarna. Måste få det mesta klart idag för sen jobbar jag kväll både imorgon och på fredag och då hinns det inte med...Såg att många hade tänt stakarna och stjärnorna redan igår men det tycker jag faktiskt är för tidigt. Tidigast fredag kväll får det bli hemma.
På lördag blir det skyltning för hela slanten och på söndag får man väl gå en sväng och kika....

Känner mig faktiskt mycket bättre idag ifrån förkylningen. Visst snorar jag hela tiden men jag tror att cortison-nässprayen har lättat lite på trycket för nu hör jag åtminstone bättre och trycket i huvudet är lättare. Alltid något. Får se om jag kör pumpen imorgon (lite osäkert) men på söndag ska jag i alla fall ha gympan i Sellre...

Nu back to biz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback