Elfte vägningen

Just det. Snart tre månader har jag hållt på med LCHF nu men de två senaste har inte varit helt bra och det syns på viktnedgången. Förra veckan brydde jag mig inte ens om att väga mig men idag var det ingen pardon trots att det var fest i går kväll. Resultatet: 75,3 kg stannade vågen på. Det vill säga att jag har gått ned totalt 12,4 kg. Men det innebär också att jag bara har gått ned 0,6 kilo de senaste två veckorna så visst sätter fuskandet sina spår. Men men...jagf har i alla fall inte gått UPP och jag brukar snart vara på rätt spår efter mina festkvällar. Nu är det tre veckor till nästa partaj så nu är det hårdkörning som gäller fram tills dess....

Mätte mig också...

Bröst: 99 cm (totalt minus 10 cm)
Under bröst: 89 cm (totalt minus 8 cm)
Midja: 82 cm (totalt  minus 10 cm)
Mage: 93 cm (totalt minus 12 cm)
Rumpa: 99 cm (totalt minus 10 cm) Den har det tagit mest på de senaste veckorna. Antar att det beror på träningen...
Lår: 58 cm (totalt minus 6 cm) här börjar det också hända grejer men det har jag ju märkt på alla byxor...

Kanske skulle sätta ett mål för nästkommande vecka? Yes det gör jag. Jag ska under 75. Så det så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback