Hängigt

Tja det märks att vintern är på ingång för här hemma så är det ganska förkylt och hängigt på alla utom mig. Peppar, peppar...
Stefan har varit hemma i två dagar nu med jätteont i halsen och jag befarar att halsflussen är tillbaka igen...Ringde sjukhuset alldeles nyss och vi ska dit och kolla nu på förmiddagen.
Peter känner sig inte heller pigg men är på jobbet ändå. Lina snorar och hostar men är pigg i övrigt så vi får väl se vad som händer längre fram....

Idag var det verkligen kallt ute. Såg på Facebook att en del hade haft minus 9 grader. Jag har ingen utomhustermometer och lika bra är det ibland...Tycker bara man fryser ännu mer om man ser hur kallt det egentligen är...Inne är det i alla fall varmt och skönt. Vår nya luftvärmepump är en effektiv jäkel!

Nu ska jag försöka göra mig iordning för jobb och göra frukost och plocka undan lite här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback