Lite matprat...

Jag hoppade över vägningen den här veckan för det kändes liksom inte som någon idé när jag kvällen före hade halsat i mig öl efter öl...Då blir vikten en aningens missvisande innan kolhydraterna lämnar kroppen...Jag konstaterade faktiskt på lördag kväll att det egentligen inte är värt att fuska för jisses vad man blir mätt, däst och trött...men men...man fyller bara 30 en gång...igår var jag på banan igen.
Nu är det skärpning som gäller och den här veckan ska jag vara duktig...jag lovar...




Gött att vara tillbaka på jobbet igen och mixa ihop allt som man tycker är gött. Smakade en chrevré-ost idag som var himmelskt god.


Det här gjorde jag i fredags och det var supergott. Strimlad lövbiff med wokgrönsaker och den här...


Sååå jäkla god men STARK!!!

Ikväll blev det en favorit i repris; kyckling under krämigt täcke...

Nu blir det "Lite sällskap"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback