Mör i kroppen...

Idag kom jag faktiskt iväg till gymmet och tränade lite. Frågade om Bittan ville hänga med och det ville hon. Provade lite maskiner som jag inte har hunnit med än. Körde mycket ben men hann med axlar, biceps, bröst och lite mage också. Var seg som ett geléhallon efteråt. Styrketräning får en helt annan effekt på mig än annan träning. Jag blir jävligt seg i kroppen och inte pigg som jag blir av till exempel cirkelträningen. Men det är gött ändå...och riktigt kul! Idag var det inte lika mycket folk i gymmet heller så jag fick möjlighet både att springa på löpbandet och ro litegrann..

Nu har jag käkat lite hamburgare, ägg och cole slaw till kvällsmat och sedan blir det nog sängen inom en snar framtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback