Mörkret är här...

Ja idag ville jag verkligen ha lite frisk luft. Blev inte så mycket av den varan förra veckan när jag bara gick inne och städade hela tiden...
Nu var det dags att röja bort gamla frusna blommor och högar med löv ute i det vackra höstvädret.


Det mesta i växtväg har dött men den här minirosen trotsar allt...


Evighetsarbete pågår...
Fick dock hjälp med krattandet och skyfflandet av både Jonna, Angelina och de två grannpojkarna. De var verkligen jätteduktiga! Så duktiga att jag tror att jag har lastat och slängt typ hälften av alla löv på hela gatan...

På eftermiddagen så var det dags att bli knådad igen. Inte helt angenämnt idag heller. Har tydligen en väldigt massa knutar i nacke och i axeln...Det verkar dock som om det rör sig om en låsning så tyvärr får jag nog ringa kiropraktorn igen.....

Efter massagen var det bara att åka och hämta Lina och tillbaka till badhuset. Ganska lugnt i bassängen idag...


Nybadad och ganska så trött...


Nu: Holland-Sverige på storbild...Det går inte så bra hittills....

Nu är det mörkt när klockan är sju på kvällen och snart är det mörkt nästan dygnet runt. Detta insåg jag idag och blev en aningens smådeppad...Jag gillar hösten och vintern fram till jul för då kan det vara lite mysigt en stund men januari, februari, mars skulle jag bara vilja spola över varje år...usch å fy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback