Nej men så kul....

Hade suttit och skrivit ett lååångt inlägg och när jag skulle publicera det så bara försvann det!!! Alltihop. Vad glad man blir....Nu får det vänta tills imorgon istället för jag orkar verkligen inte skriva om allt igen.
Det har varit en lång dag. Först det vanliga kaoset på morgonen innan man kommer iväg och nu när det börjar närma sig vintern tar allt tusen gånger längre tid. Det är en massa plagg som ska letas upp och sen byltas på och det är rutor som ska skrapas och så vidare. Hann vara på jobbet i tjugo minuter innan det var dags att åka med Stefan till sjukhuset. Han hade som tur var inte streptokocker den här gången. Antagligen bara ett rejält förkylningsvirus men vi var inte där helt förgäves för läkaren skrev en remiss till öron/näsa/hals. Hon tyckte att det hade varit alldeles för många halsflussar och halsprov på Stefan de senaste åren och det kan jag bara hålla med om. Nu får de avgöra om han behöver opereras eller inte...

Efter jobbet (eller rättare sagt mitt i jobbet) så var det dags för att köra pump-pass. Glömde såklart kvar mina nycklar på jobbet så jag fick stressa iväg och hämta dem men jag hann faktiskt igång i tid ändå...Svettig före uppvärmningen...Kändes väl att jag var med på cirkelträningen igår för jag var riktigt spak i armarna på slutet. Körde på i lite högre tempo också idag och det märks ju också. Blir lite mera svettigt.

Sen var det bara att åka tillbaka till jobbet och ta det sista rycket med städningen. Inte så lockande men det måste göras....

Det var den torsdagen det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback