Trettonde vägningen...

Ingen kul historia alls eftersom vågen (inte direkt otippat) hamnade på exakt samma som förra veckan. Nu kan jag ju trösta mig med att jag har vägt ett kilo mindre hela veckan fram tills idag men fuskar man så straffar det sig dagen efter....hm...
Mätte också som vanligt och på den fronten fortsätter det att minska någon centimeter här och där. Bra det.

Annars har jag väl skött mig hyfsat under veckan tycker jag. Bra tre träningstillfällen förvisso men ganska så hårda pass de jag har gjort. Kanske har det blivit en aningens för mycket chokladätande. Det är väldigt lätt att det slinker ner en bit här och där...lite onödigt för även om den chokladen jag äter är relativt nyttig så innehåller den ganska så mycket kolhydrater ändå. Nu får det bli chokladstopp under den här veckan och så får jag unna mig till helgen istället...
Sätter inget mål tills nästa vecka för då ska jag ut på galej igen på lördagen så man vet aldrig vad som slinker in...Tror jag väger mig på lördag morgon istället...

Pratade med A. som har kört tre veckor med LCHF och blivit av med tre kilo. Bra jobbat tycker jag. Hon frågade mig om jag inte kände mig väldigt nöjd över vad jag hade åstadkommit. Nöjd jag? Har väl aldrig inträffat...
Jag är nästan aldrig helt nöjd för oftast finns det saker som kan förbättras...
Jodå jag är väl ganska så nöjd med hur saker och ting har utvecklats sig och framför allt är jag nöjd över att det har gått så fort. Hade jag aldrig kunnat drömma om den dagen jag började. Jag hade ju nästan gett upp och nu tre månader senare så kommer jag i mina gamla kläder igen. Men nöjd? Inte än på långa vägar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback