Tröttisdag...

Ja idag har jag verkligen känt mig sådär off hela dagen. Vet inte riktigt varför men jag misstänker att det beror mycket på avsaknaden av syre på jobbet. Nu när vi inte har dörren öppen så tar luften snabbt slut och man blir tung i huvudet och så ofattbart trött. Varmt var det också idag men det upptäckte Bittan varför under kvällen. Elementena stod på!!! Ingen har ännu erkänt...På kvällskvisten så fick jag nog och struntade i att det är kallt ute och öppnade bakdörren i alla fall...


Idag hade Bittan bakat ekologiskt rågbröd som tydligen smakade fantastiskt bra. Jag får ju inte smaka så jag får tro på de andra...Jag gjorde i alla fall några smörgåsar med nubberöra som består av matjesill, rödlök, dill, kesella och lite majonäs. Smakade häromdagen och tyckte det var jättegott fast jag egentligen inte är värst förtjust i sill, men i små bitar så smakade det bra...

Blev ingen träning idag heller eftersom Christina tog hand om pump-passet, men imorgon bitti DÅ...ska jag äntligen masa mig iväg till gymmet om det är så det sista jag gör!!!! Ser jag fram emot...

Har fortfarande inte fått tillbaka min necessär ifrån Plaza och undrar verkligen vart den har tagit vägen. Det kan ju inte ta fyra dagar att skicka den från Karlstad! Får ringa dit imorgon och kolla...vill ha tillbaka mina grejer NU!


Kvällsmat idag: grillad kyckling med en creme fraicheröra med vitlök och örtkryddor samt sallad med massa brieost...enkelt och gott!


Trots att det är snart ett och ett halvt år sedan vårt kök stod klart så blir jag fortfarande glad när jag kommer upp för trappan...jag fullkomligen ÄLSKAR vårt kök!! Speciellt idag när Peter hade röjt undan och gjort fint när jag kom hem och det var värmeljus tända överallt. Då blir man helt enkelt själaglad!




Lina busar i sovrummet...hon somnade i soffan sittande bredvid mig idag...trött liten gumma...imorgon ska hon få vara ledig hela dagen...

Nu tycker Peter att jag ska killa honom på ryggen så då får jag väl göra det antar jag...

Natti natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback