Var ligger strumpelandet?

Det bara MÅSTE finnas ett sådant land någonstans. För hur kan man annars förklara alla enstaka strumpor som försvinner hela tiden? Jag har precis sorterat tvätt och har fått en hel hög med strumpor där den ena maken fattas... En del hittar man men somliga kommer aldrig till reda hur mycket man än letar....Är inte det där konstigt så säg?

Nu ska jag snart ta på mig lite kläder och gå ut i det underbara vädret och rota lite. Ska kasta bort alla förfrusna blommor (min fina slingerkrasse dog i ett enda slag igår natt) och försöka bring lite ordning. Kratta löv borde jag också göra för det finns det gott om. Det är bara det att det är ett sådant himla projekt när man inte bor på landet och bara kan elda upp det eller slänga det bakom någon ladugård...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback