Veras partaj i bilder...


Redo för att partaja...



Puss puss


Födelsedagsbarnet Vera (till vänster) med sin gamla vapendragare Malin...


Bosse och Kattis var oerhört snygga med fejkcigaretter och allt...


Peter hade lånat mina brillor...


...som han snart tog av sig och ersatte med sina egna. Han ser nämligen inte så bra annars...


Efter god mat så blev det en skål!!!


Knivig tipspromenad som naturligtvis handlade om 50-talet. Johan hade fixat jävligt svåra frågor... Bosse och Kattis gick segrande ur striden...


Paketöppning...




Fina blommor får man också när man fyller år...


...och nu kan Johan räkna med gott bröd för Vera fick nämligen en bakmaskin!


Sen blev det kaffe och tårta...för min del kaffe spetsad med Dooley´s...mumma!


Angelica...


Bosse har tappat håret...


En äkta 50-talsfantast har letat sig in på festen...


Nämen där är ju Bosses hår ju...


Mina flashiga skor som var så oootroligt trånga att jag nu dagen efter knappt känner min vänstra lilltå...Jag var nog faktiskt den som stod ut längst i högklackat men den sista timmen dansade vi i bara strumplästen....


Lämnade kameran på bordet och någon har tydligen tagit en hel del bilder...Här är i alla fall Veras svägerska Maria...


...och en Maria till som hade gjort underbart goda vårrullar...


Nu har stuffandet dragit igång på allvar...


...och några börjar bli ganska så dragna...


Vera och Hans tar sig en svängom...


...och Johan och Peter dansar tryckare...


Vi behöver ju inte undra på varför Peter mår som han mår idag...hehe..


Johan och Vera dansar en sista dans...


...och Peter relaxar innan det är dags för hemfärd...som tur var fick vi skjuts också. Tack Marica!

En otroligt rolig fest blev det!!! Tack Vera för att vi fick komma!!!


Kommentarer
Postat av: Fest

Ser ut att ha varit en härlig fest.

2010-11-30 @ 19:56:27
URL: http://www.hittafestlokal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback