Vi tog en tur...

...till IKEA igår när vi ändå hade vägarna förbi...


Som vanligt får man med både det ena och det andra ifrån det där stället och det blir lite besvärligt när man har en vagn som bara drar till höger...Peter fick kämpa kan tilläggas...


fullknökad bagage...


garderob under montering...


Äntligen har Stefan fått en riktig garderob!! Fyndpris var det på den också. Åtta hundra spänn...


Jag har gett upp och insett att konstgjorda växter är mera min grej...köpte en hel hög men har inte placerat dem i krukor än...


Ny tvättkorg...


knoppar till garderobsdörrarna...tyvärr var jag en aningens trött så jag tog naturligtvis två olika sorter...


blockljus i alla möjliga färger och former...


...och en ny stekpanna som jag provade direkt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback