50-talsklänning

Om två veckor ska jag och Peter på 50-talsfest och då ska man naturligtvis vara tidsenligt klädd. Det är min gamla klasskamrat V. som fyller 30 år och då blir det partaj. Jag gick direkt ut och letade efter lämplig klädsel när vi fick inbjudan och fastnade för en klänning på Tradera. Lade in ett bud direkt och fick den till rimligt pris. Importerad från London är den tydligen också...ska det va så ska det...
Idag var jag och hämtade den och kunde knappt bärga mig tills jag fick prova. Den satt som en smäck tack och lov! Ni kommer dock inte att få se det på bild förrän det är dags...Nu ska jag hitta lite associarer som passar och framför allt skor som passar. Jag måste även ta tag i Peters kläder för det misstänker jag att det inte blir så mycket med annars....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback